Semester!!!

4 veckors ledighet startar idag! Eller egentligen på måndag men jobbar inget mer den här veckan så semestern börjar idag! Ska bli så himla skönt med ledighet, behöver verkligen en paus från jobbet. 
När jag vaknade så åkte jag och handlade mat, kaos i alla mataffärer. Jag har fortfarande lite oklara planer inför Midsommar imorgon. Antingen träffar jag Linda eller så åker jag hem till föräldrarna och äter midsommarmat där. Ska bli dåligt väder som vanligt, inte förvånad eftersom det är dåligt väder varje år på midsommar haha. 
 
Men eftersom jag officiellt har semester nu så firar jag det med lite lyxmiddag ikväll! 
Den första är en vegetarisk sushi med någon slags chilisås ovanpå. Gryyyymt goda! Och den andra är vegetariska rullar med rostad lök på och laxrullar med färskost inuti. Godaste sushin jag smakat och den finns bara att köpa i sollentuna. Helt klart värt att åka dit för att få det här. Nu ska jag njuta av maten och gosa med Molly som jag precis har hämtat hem <3 Senare blir det serier och mys hemma i min älskade lägenhet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0