Njuter till fullo!

Njuter av min semester. Idag har det varit sjukt varmt, nästan lite för varmt när man inte har en svalkande pool utanför dörren haha. Men jag tog till vara på dagen och tog en sväng till sigtuna med Molly och gick nere vid vattnet. Det var jättemysigt men lite varmt för Molly, hade med en vattenflaska som jag hällde över henne så hon blev sval och sista biten fick hon sitta i väskan. Sen har jag hämtat paket och hoppas på ett till paket imorgon! Jag har ju bestämt mig för att röra lite mer på mig och äta lite bättre nu. Så idag hämtade jag ut nyttiga såser och ska baka eget knäcke och även ett mjukt bröd med keso. 
 
Det tråkiga är att jag inte vågar gå utomhus på kvällarna med hörlurar på. Det händer så mycket skit, rån och misshandel. Senast igår i väsby när en tjej hade hörlurar på sig, då kom det två killar bakifrån i 14 års åldern och snodde hennes mobil. Vart är vi på väg egentligen?! Vågar knappt gå utanför lägenheten med Molly på hennes kvällskiss. Det ska inte vara så här! Och nu börjar små barn med sånt här skit dessutom, hemskt! 
 
Så träningen får bli på dagtid där det finns folk! Kvällstid blir det hemma inomhus! Tror att mitt gåband går in i sovrummet och sen har jag en del småsaker som jag kan träna med hemma. 
 
 
 
 
Paus i promenaden.
 
Så trött att hon la sig ner på marken i garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0