8 dagars ledighet!

Imorse checkade jag ut efter 4 nattpass och är därmed ledig i 8 dagar! Så otroligt skönt!
Det har varit en intensiv helg med många nya bebisar med speciella diagnoser. Sett saker jag aldrig någonsin har sett, som ingen läkare i Sverige har sett heller. 
Så nu ska det bli skönt med en lång ledighet. Bara gosa med Mollsan och njuta. Kan inte förstå att Molly fyller 3 år om några veckor. Har redan planerat vad jag ska ge henne. Har alltid åkt till hundcafet i stan och köpt en bakelse men nu ska jag göra en hemmagjord bakelse till henne. 
 
Just nu ligger hon och snarkar bredvid mig i soffan, bara att ligga bredvid henne och kolla på henne när hon sover får mig så lugn och lycklig. Att en sån liten varelse kan göra en så lycklig. 
 
Imorgon är det Sveriges nationaldag. Så på dagen ska jag iväg med mamma, mormor och moma till Ulriksdals slottsträdgård och fika och kolla på blommor. Mollsan följer självklart med. 
 
Nu ska jag slå på netflix en stund innan det är dags att sova. 
 
Soliga kvällar på min färdiga balkong. Inte mycket som klår det <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0