Spontan resa

Sitter just nu i bilen på väg till Göteborg och Danmark. Mina föräldrar spontanbokade båt till Danmark igår, visste ingenting. Visste att vi skulle dit i sommar men vi hade inte sagt något speciellt datum. Men nu är vi på väg! Åkt bil i 2 timmar nu så ca 4 Tim kvar innan vi kommer fram till båten. Sen 3 timmar på båten med mat och taxfree och slutligen 2 Tim innan vi kommer fram till min moster som vi ska bo hos. Molly är självklart med! Första gången för henne att besöka Danmark. Som jag brukar säga "dags att åka hem" känner mig mer hemma i Danmark än i Sverige. Inte omöjligt att jag åker dit och blir kvar ett par år :) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0