Sämst kväll

Alltså den här kvällen.. Allt har gått dåligt.. 
Började med att jag skulle laga middag. Hade köpt färska korvar med smak av jalapeno. Smakade när jag hade tillagat dom, smakade skit verkligen.. Någon konstig smak i dom så det var bara att slänga.. Rotar lite i frysen och hittar kycklinghamburgare. Tillagar och bränner den såklart och det slutar inte där. Då går brandalarmet i lägenheten och jag får aldrig tyst på den, vad jag än gör så fortsätter den att tjuta. Till slut tar jag till våld och drar av den och tar ut batteriet.. Så skämsigt! Haha jag orkar inte.. Räckte inte allt det där? Nej.. Bestämde mig för att bara äta knäckebröd efter en misslyckad middag. Då smakar smöret marsipan.. pyton med andra ord. Jahapp! Så nej jag skiter i middagen nu! Vill bara gå och lägga mig och vakna upp till en ny dag haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0