Nattsuddare

Vad gör jag vaken så här sent haha? Jo, jag älskar att vara vaken sent på natten, en av anledningarna att jag jobbar natt. Trivs att vara vaken på natten, allt är så tyst och lugnt. 
 
Njuter av min semester. Den här veckan har bestått av många samtal till jordbruksverket och den Danska ambassaden. Vi ska till Danmark snart, min kusin har fått en liten dotter så vi vill dit och hälsa på. Och då vill vi ha Molly med oss, vi tar bilen så det blir smidigt. Därav alla samtalen för att kolla så att Molly har allt hon behöver för att åka till Danmark. Att ringa den Danska ambassaden var ett riktigt test! Där var det danska som gällde haha. Tur att jag kan prata danska. 
 
Men idag ska jag till dollarstore och handla lite förnödenheter. Men nu tror jag att sängen kallar på mig, är redan ljust ute haha.. Men jag älskart och har man semester så får man fuska lite :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0