Vad händer egentligen?

Vet att det har ekat här ett tag nu. Förhoppningsvis kommer jag igång snart igen, lite bloggtorka just nu. 

Ikväll går jag på natt 3/4. 
Natten som var mådde jag inte särskilt bra. Svimmade utomhus på vägen till sjukhuset, tur nog gick jag tillsammans med en kollega som tog väl hand om mig. När jag började kvickna till ville dom skicka ner mig till akuten men jag mådde bättre och kände att jag kunde jobba ändå. Men mina gulliga kollegor lät mig inte göra mycket. Fick inte gå ensam, dem tog blodtryck och blodsocker på mig och ville att jag skulle sitta ner hela natten haha <3 dem följde mig även till bilen på morgonen. Underbara kollegor jag har. 
Nu är jag redo att åka till jobbet utan att svimma. Ska hem till mina föräldrar och pussa på Mollsan innan jag åker till jobbet <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0