Underbar ledighet

Snart är min långledighet slut. Har haft det sååå bra! Underbar helg som jag ska berätta mer om. Sol varje dag, gått långpromenad med Molly varje dag. Har verkligen njutit och det här var precis vad jag behövde just nu. Imorgon är det dags att jobba igen om jag inte lyckas få semester. Såg att det var bra bemannat så om ingen sjukar sig så får jag nog det beviljat. 

Men just nu sitter jag på ett skip tåg, tåget som hoppar över stationer. Väldigt skönt och går snabbt att ta sig till stan. Ska nämligen kolla mina ögon. Lika nervöst varje år. Eftersom diabetes påverkar ögonen så mycket. Men åker till stan lite tidigare, tänkte kolla runt i stan lite innan. Är sällan i stan nu för tiden så det ska bli mysigt. 

Molly på promenaden imorse. Min finaste gos. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0