Onsdag

Blev tyvärr ingen semester i fredags, men det funkade ändå. Nu har jag varit ledig i två nätter så ikväll är det natt
1 av 2 som gäller. Känner mig riktigt pepp. Kan vara att jag precis har varit hos min vän och bokat en festival i sommar. 
 
Åkte hem till henne så bokade vi tillsammans Summerburst i sommar. Så sjukt kul! Första gången för mig, tror det kommer bli grymt. Allt blir grymt när man umgås med henne, roligaste "festkompisen" som finns, man har aldrig tråkigt med henne. Tog bilen till henne, det är så sjukt halt ute på vägarna, bilen bara spinner och stannar man i uppförsbacke så kommer man inte upp. 
Jag halkade ju då när jag skulle gå från bilen till henne. Hade Molly i väskan men det gick bra för henne. Jag gled ner i backen och hade Molly i luften så jag slog mig rätt rejält på vänster sida. Men äsch, lite blåmärken har väl ingen dött av haha. Så länge det gick bra för Molly så bryr jag mig inte om resten. 
 
Nu är jag hemma igen. Duschat och packat väskan. Så ska snart till mina päron och lämna Molly. Sen till jobbet, eftersom det är onsdag så är det möte en timme innan vi börjar jobba. 
 
Är ledig i helgen, då har jag en del roligt planerat faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0