Jobbhelg nr 2

Då kör vi andra jobbhelgen på rad. Men jag klagar inte, ser fram emot jobbet varje dag nu för tiden haha. Just nu bråkar jag med min dator, den vill inte föra över mina bilder från mobilen. Måste typ installera om, för den känner inte igen kopplingen. Men nu verkar det funka sakta men säkert. Men nu hinner jag inte fixa bilderna från lägenheten innan jobbet. Får ta igen det imorgon. 
Har jag förresten berättat att jag slog till på surroundljudet? Om inte så vet ni det nu. 13.000 kr för ett surroundljud är ett saftigt pris men precis just så sitter jag i soffan med datorn kopplad till tvn och har spotify på. Det är som ett bioljud när man tittat på film och när man har musik på kan inte kroppen sitta still. Man vill bara upp och dansa och man blir taggad på ALLT! Så av allt man får så är det priset ingenting egentligen. Har man pengar så tycker jag att man ska satsa på ett bra surroundljud. 
 
Tyvärr måste jag upp nu och fixa mig inför jobbet. Är det normalt att längta så häääääär mycket till jobbet varje dag? Helt sjukt vad bra jag trivs. Och tänk om jag får igenom min fråga som jag ställde till chefen. Då kommer allt bli så mycket bättre. 
 
Köpte en ny jacka till Molly. Haha hennes blick säger allt vad hon tyckte om den! "Måste jag ha på mig den här"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0