Fredagsmys

Finns inget bättre. Världens bästa sällskap bredvid mig, vindruvor och har precis kopplat datorn till tvn och slagit på en film. Perfekt fredag enligt mig. Imorgon startar natt 1/4. Men innan dess har jag lite småsaker som ska göras. 
Stolarna kom igår också, allt blev så himla fint. Så lycklig över att ha ett så fint hem, en underbar familj som hjälpt till och en fantastisk liten böna som håller mig sällskap. Kan inte önska mig mer. 

Nu ska jag ha filmmys med Molly. Ser redan fram emot jobbet imorgon kväll <3

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Malin Sundvall

Var har du köpt tvbänken? :)

Svar: Den är köpt på IKEA! Man får själv bygga ihop den, vilken storlek man vill ha osv :)
Josefine N

2018-02-03 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0