Alla hjärtans dag

En dag som är lite överskattad enligt mig. Jag har gosat med Mollsan ikväll och bokat lite trevligheter inför lördag. 
Annars har jag jobbat klart mina nätter nu, blev ett extrapass och det blir det även imorgon fast ett kvällspass. Efter det är jag ledig i en hel vecka. Ska bli så himla skönt, att få hem Mollsan, få sova med henne och bara njuta av ledigheten. 
 
Helgen är fullbokad. På lördag ska jag på champagne provning med sabrering med min bästa kollega. Efter det ska vi ut och käka på någon mysig restaurang. 
 
På söndag ska nästan hela släkten komma hem till mig och se min lägenhet. Ska bjuda på fika förutom kaffe haha. Har ingen kaffebryggare eftersom jag inte dricker kaffe så det får päronen fixa haha men resten står jag för. 
 
Utöver detta ska jag bara ta det lugnt och vila ut. Har drömt mardrömmar senaste dagarna och det är troligtvis för att jag har lite mycket i huvudet. Har lite för mycket tankar för tillfället. Är en del som står på spel just nu som är jag nervös över. 
 
Ikväll ska jag mysa framför tvn och film och sen försöka somna i god tid. 
Saknar min favorit. Imorgon får jag äntligen hämta hem henne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0