2018

Då är snart det här året slut! Ser mycket fram emot 2019! 
Det här året har varit ett bra år! Lägenheten fyllde 1 år, jösses så bra jag trivs här hemma! Tror aldrig jag kommer flytta här ifrån haha. Sen har jag haft det så roligt på mitt jobb som jag älskar att vara på. Så underbara människor. 
Hade medarbetarsamtal där min chef berättade att några från nattpersonalen hade kommit till henne och sagt hur duktig jag är, hur mycket jag har utvecklats och hur uppskattat det är att jobba med mig. Jag började faktiskt gråta lite då, hade absolut inte förväntat mig det! 
Var för första gången på summerburst som var hur häftigt som helst! Dessutom gjorde jag min 5e tatuering, mandala fjärilen <3 
 
Kan skriva hur mycket som helst men nu ser jag fram emot 2019! Och det börjar ju med skola och sjuksköterskeprogrammet! Är sååå nervös men också spänd och förväntansfull. Det lär inte bli lätt, det har jag redan märkt på alla papper jag har fått haha. Men jag ska prova i alla fall. Och neo släpper jag aldrig! Jobbar under tiden jag går i skolan och förhoppningsvis kommer jag tillbaka 100% som sjuksköterska på neo! 
Sen har vi ju den lilla detaljen som jag inte har berättat om än. Ni får vänta lite till med den! Men om det går vägen så lär 2019 bli årets år. Jag har ätit en otroligt god nyårsmiddag med underbara människor och nu är jag hemma och förbereder mig lite. Kvällen är absolut inte slut än <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0