Natt 3/4

Då kör vi ytterligare en natt. De vill att jag jobbar inatt och vara ledig onsdag natt istället, vilket passar mig bättre. Hade en lugn natt men det trillade in en del barn och dessutom ligger det typ 10 mammor på antenatalen och väntar på att få födas. Så vi får se hur denna natt kommer att se ut. Hoppas på lite action, natten går så segt annars. 
 
Har precis ätit och nu ska jag chilla i soffan innan det är dags att åka till jobbet än en gång. 
Går inte att beskriva hur skönt det är med garage för min lilla pärla. Aldrig behöva skrapa bilen, alltid sätta sig i en varm bil och dessutom skyddad från människor som älskar att förstöra och bränna upp bilar nu för tiden.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0