Långledighet

Den här ledigheten är så välkommen. Jobbar inte förrän på onsdag och endast två nätter på hela veckan, så skööönt! Och att vara ledig två helger i rad är riktig lyx! 
Har haft det så mysigt i helgen. Igår var jag i täby med mamsen och idag var vi en sväng till sollentuna. 
 
Imorgon kommer pappa till mig och fixar plattorna på balkongen och vi kanske t.o.m hinner bygga ihop utemöblerna. Sen på eftermiddagen ska jag möta mamma i stan. Vi ska kika på marc jacobs. Köpte en ny väska och nu är jag ute efter ett speciellt axelband till den som jag hoppas hitta där. 
 
Sen på kvällen blir det nog att gå ner och kika på en brasa. Känner inte alls för att festa i år, umgås hellre med familjen och Molly. Blir kanske en sväng till Linda senare och umgås lite. 
 
Men nu ska jag faktiskt äta middag. Har fixat egna vårrullar att mumsa på! Sen blir det filmmys hela kvällen. 
Utslagen hund efter bus och promenad <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0