Eko

Fullt upp, inte ens hunnit öppna datorn. Mycket jobb och sen planering med lägenheten. Håller just nu på med balkongen. Har köpt utemöbler och golvplattor i trä till balkongen än så länge. Sen är det bara småfix kvar. Mysiga lampor, blommor och en matta har jag planerat också. Allt tar sin lilla tid. 
 
Imorse gick jag av efter 1.5 veckas jobb i sträck utan en dag ledigt. Har hunnit med ett tandläkarbesök, läkarsamtal, köpa golvplattor till balkongen, handlat mat och gosat med Mollsan.
 
Nu är jag hemma själv.. utan Mollsan.. Och ska strax gå till sängs. För imorgon ska jag göra något som jag inte har gjort på över ett år.. Ska nämligen jobba DAG haha.. Så upp 05.30 imorgon och köra ett dagpass, skynda sig hem och sova lite och sen jobba natt på det. Aldrig provat den kombon så vi får se hur kroppen reagerar. Anledningen till detta är för att kunna vara ledig på valborg, så det kommer vara värt det. Ett dagpass och två nätter kvar sen checkar jag ut i 5 dagar! Då blir det fix med balkongen och massssor av gos med Molly! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0