1a april

Har haft en soft natt och sovit väldigt bra idag äntligen. Inte drömt några knasiga drömmar heller, så skönt. 
Eftersom det är 1a april idag så kan man inte riktigt lita på allt och alla. Mina kollegor körde värsta aprilskämtet imorse kl 06, en timme innan vi skulle gå hem. De ringde och sa att det skulle födas en v. 23+4 och vi började direkt förbereda en plats och berätta för alla andra. 3 minuter senare så ringer dem och säger "april april". Haha vänta bara, dem ska få igen idag! Vi har planerat att lura dem ikväll när nattpasset börjar. 
 
Under natten var jag iväg ner till barnakuten stup i kvarten. Deniz låg där och var dålig så jag blev orolig. Fina kollegor som lät mig smita ner också. 
 
Hoppas på en till lugn natt. Men magkänslan säger att det blir lite full rulle. Vi får se! Nu ska jag röra mig mot mitt älskade jobb taggad!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0