Tillvalsvisning.

Nattpasset var hur lugnt som helst, var så längesen jag hade så här lugna och sköna nattpass. Nu hoppas jag att sista natten också blir lugn.
Kunde inte sova längre än till 3 idag och det är inte likt mig men jag är pigg så gick inte att somna om. Nu ligger Molly bredvid mig och sover, nu låter hon mig gosa med henne, i alla fall tills trosorna åker på. 
 
Men! Nu till det roliga! Imorgon går jag av och är ledig två nätter innan jag jobbar i helgen. Ska sova först och på eftermiddagen får jag gå in i min lägenhet igen! SOM jag har längtat! 
Den är absolut inte klar än men tillvalen som jag har gjort för min lägenhet ska vara uppe. Köket, golven, kakel i badrummet osv kommer vara klart. Nu ska jag mäta överallt så möblerna jag har planerat för lägenheten passar in. Har skrivit måtten på papper och placerat ut möblerna på lägenhetskartan. Så jag är redo! 
 
Bildresultat för tegelbruket 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0