Stress måndag

Såg fram emot den här dagen. Gick av mitt 8e nattpass, hade planerat att packa saker i flyttlådor och på kvällen skulle pappa och jag fixa papper till banken. 
Men det slutade med att jag sov för länge, var så himla trött så jag valde att sova vidare och skippade packningen. Sen skulle vi ta tag i alla papper som vi skulle skanna in. Allt flöt på men när jag ska skicka dokumenten till banken så funkar det inte. Har suttit i 4 timmar nu och försökt få iväg allt. Så till slut gav jag upp, planerade att gå ner till banken imorgon och försöka fixa det men till slutligen så går dokumenten iväg! Sååå skööönt. Har varit så stressad över det här sen i torsdags när jag pratade med banken. Så nu känns det bra! 
 
Imorgon ska jag fira detta med lunch ute! Och sen kanske jag köper soffbordet som jag har tittat på i flera månader. Och sen ska jag packa ner alla sommarskor i flyttlådor. Sen jobba! Längtar! Kan verkligen koppla av på jobbet och inte tänka på all stress med lägenheten. Älskar mitt jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0