Ingen tid

Nu känns det som att det börjar bli lite mycket. Ska redan jobba ikväll igen (klockan är efter 00) känns inte som att jag har varit ledig något. Kör dessutom 6 pass nästa vecka också. Sen måste jag skaffa nytt bankkort, mitt går ut i oktober.. Måste boka en tid med banken eftersom summan snart ska in men hon jag har haft kontakt med sen start, svarar inte.. Det är möten och information med JM hela tiden. Papper som ska skrivas under. Måste hålla koll på hur mitt schema blir på jobbet över julen osv. Har dessutom köpt flyttlådor så innan jobbet idag ska jag hinna packa ner lite av alla sakerna. 
 
Liiiite för mycket på gång känner jag. Är så trött hela tiden. Och pricken över i:et är ju att jag måste sköta min freestyle libre som tar väldigt mycket energi och blir många stick i magen just nu. Helt blå över magen så tur att det inte är sommar längre.. Ska jag lägga till flera saker? Ska på diabetesbesök på ersta i stan i september också och boka service på bilen och även besikta den också. 
Samtidigt hinna umgås med Molly, familjen och träffa Linda och Deniz. Finns verkligen ingen tid. Vet inte om jag pallar jobba 100% mer snart.. 
 
Ska väl sova och hoppas att det känns bättre när jag vaknar.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0