Älskade lägenhet.

Är såååå kääär i min lägenhet! Älskar allt med lägenheten! Tillvalsvisningen idag gjorde mig helt knäsvag i benen. Alla inredningsvalen jag har gjort är jag supernöjd med! Är så positivt överraskad hur fint allt var, verkligen över förväntan. Även fast lägenheten inte är klar än så kände jag mig hemma. Pirrade i kroppen, kände en enorm glädje över att gå omkring och mäta med tumstocken och se att alla möbler jag har planerat att köpa får plats. Den här gången åkte jag själv till lägenheten eftersom päronen jobbade. Jag tror garanterat att jag kommer trivas som fisken i vattnet där. Ville inte gå därifrån men man fick bara en timme på sig där inne. 
Innan vi gick in i husen så sa dom att man bara får gå in i sin lägenhet och inte i någon annans. Men när jag står i mitt sovrum och mäter så hör jag några gå in i min lägenhet. Då var det mina framtida grannar som smög sig in, dom trodde nog inte att någon var därinne haha. Jaja, alltid trevligt att lära känna sina grannar :) 
 
Nu längtar jag ännu mera! 
Efter detta åkte jag och käkade och sen åkte jag till sollentuna där dom hade shoppingnight. Blev ett par byxor och sedan åkte jag vidare till täby centrum där dom också hade shoppingnight. Fyndade några grejer där också. 
En otroligt bra dag! 
NU ska jag på jakt efter en säng i helgen! Måste verkligen hitta en nu eftersom det kan vara lång leveranstid på vissa. 
 
Nu får ni en liten titt på min lägenhet! Ska visa mer sen när den är mer färdig. 
 
Mitt marmorkakel i köket, är helt kär i det! 
 
Marmorkaklet i badrummet som jag valde som tillval, älskaaaarr!! 
 
Garderoberna i mitt sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0