201 timmar

Äntligen fredag och äntligen en ledig helg. Är helt slut i kroppen nu, sovit dåligt dom 2 senaste dagarna och minnet har inte varit på topp. Det är inte helt lätt att hålla BS stabilt på natten när jag jobbar eller när jag sover hela dagen. Men jag ska bannemig få bevisa att jag också kan sköta mig när jag ska till min diabetessjuksköterska i oktober. Vill såååå gärna att provet visar lägre än det har gjort på länge, vill chocka henne och även mig själv. 
 
Men som rubriken lyder så är jag uppe i 201 övertidstimmar på jobbet. Och man får bara jobba 200 övertidstimmar per år men min chef frågade mig om hon fick söka dispans för mig. Så att jag får jobba 250 timmar per år och det fick jag precis godkänt på så jag har alltså ca 5 extrapass till detta året som jag får jobba extra. Och det är jag glad över! Men ska inte jobba mer extra i september men oktober kommer det nog bli en hel del eftersom jag är långledig i november inför flytten. 
 
Men nu ska jag titta på film och mysa ner mig bredvid Molly. Som jag har saknat henne! 
Mitt älskade gostroll <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0