Ont om tid

Nu går dagarna väldans fort, lite för fort tycker jag. Endast 6 veckor kvar nu! Hur ska jag hinna allt känner jag. Jobbar typ varje dag. Och samtidigt har jag daglig kontakt med banken, lägga upp lånet osv. Försöker få tag på abbott som har hand om min freestyle libre, mina sensorer håller på att ta slut men att få tag på dem verkar vara knepigt. Om två veckor är det slutbesiktning på min lägenhet som jag ska närvara vid. Diabetesbesök på ersta om en vecka. Haha det tar aldrig slut på saker. När jag väl är ledig, är jag helt däckad. Vill samtidigt umgås med Molly också. 
 
Har i alla fall jobbat klart andra helgen på rad nu men är bara ledig inatt sen kör jag 3 nätter igen. Men sen är jag ledig hela helgen. Då ska jag antingen ta tag i källaren där jag har två stora skåp att rensa och packa det jag vill ha med mig. Eller så ska jag åka och köpa lite saker som fattas. Tänkte typ dammsugare och tv-bänk. 
 
Men nu ska jag ta det lugnt och titta på film resten av kvällen tänkte jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0