Ny proppad vecka

Helgen har varit lugn med tanke på Molly. Men har ändå hunnit köpa lite till lägenheten. Varje sak jag köper lättar mitt hjärta otroligt mycket. Nu är det inte mycket kvar men ändå lite kvar innan jag kan slappna av. 
 
I lördags köpte jag en nyckelring från Gynning design som jag ska ha till min blivande lägenhetsnyckel. Sen tittade jag på surraound ljud till tvn och även till musik. Jag höll på att smälla av när jag hörde ljudet, har aldrig någonsin hört något bättre ljud. Killen slog på lite olika ljud, en pingisboll som studsade och ljudet studsade i hela butiken, man liksom vred på huvudet för att bollen var överallt. Jag fick riktiga rysningar av ljudet. Svårt att förklara men om jag köper det så ska jag försöka spela in ljudet. Men.. Priset var ganska saftigt. Jag är sååååå sugen och ljud till tvn och musik är något jag vill satsa på. Men 18.000kr för surraound ljudet hmm.. Jag vill! Men det är ganska saftigt pris haha. Ska fundera lite! 
 
Idag har mamma och jag varit iväg till Mio. Hittade äntligen en vardagsrumslampa! Och till ett billigt pris dessutom! Hade först tänkt mig en annan lampa som kostar runt 3900kr men idag när vi gick in på Mio så hängde en lampa där och jag föll direkt för den och endast 600kr. Då kanske jag kan lägga resten av pengarna som jag hade tänkt till den andra lampan, på surround ljudet istället? Haha, nä nu ska jag sluta! 
 
Då är det snart dags för en ny vecka proppad med saker att göra. 
Imorgon innan jobbet ska jag ta hand om Molly. När pappa kommer hem så ska jag åka iväg på ett ärende. Sen åka förbi IKEA en sväng. Har tittat på tv-bänkar och favoriten är faktiskt på IKEA men det är en byggbar tv-bänk så ska kolla hur mycket allt kommer gå på i så fall. Annars är reserven Mio.
 
Sen hem och fixa allt inför jobbet. Jobbar två nätter och på onsdag är det stan och ersta som gäller. Sen jobbar jag hela långa helgen igen.
 
Här är lampan. Och passande nog så är det här min soffa som jag har köpt också! Bara soffbordet som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0