Marknad!

Idag har jag varit på den årliga marknaden som jag går på varje år. En av Sveriges största marknader som är flera kilometer lång. Åkte dit med Linda och Deniz. Hittade lite småsaker där, köpte bland annat salami där, dör för deras salami! Sen godis såklart och lite annat smått och gott. Vi gick där i 4 timmar så nu är jag stel och fryser överallt. Även fast jag hade tjocka kläder, mössa och vantar så var det kallt. 
Alltid tråkigt när marknaden är över, nu är det 1 år tills nästa gång men det går fort haha! 
 
I veckan har det inte hänt så mycket, har jobbat varje dag nästan och haft stabilare barn. Imorgon är jag ledig sen jobbar jag hela helgen igen. 
 
Nu ska jag gosa ner mig bredvid Molly. Helt sjukt vad jag saknar Molly när jag inte har träffat henne på hela dagen. Och snart ska mina päron till Finland igen och då tar dem med sig Molly eftersom jag jobbar hela den veckan. Hur ska jag klara mig?? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0