Fullproppad vecka

Då var jobbhelgen över. Idag lämnade jag in min bil eftersom airbag lampan lyser i min bil. Så vi får se när jag får tilbaka bilen. Hoppas den blir klar imorgon eftersom jag jobbar då.
 
Den här veckan är full med saker att göra. Är ledig en natt nu sen jobbar jag fram till fredag. 
Imorgon (tisdag) ska jag på slutbesiktningen av min lägenhet 08:00 på morgonen. Det ska faktiskt bli spännande. Sen när den är klar ska jag sätta mig med telefonen och ringa runt för att kolla hemförsäkring. Och på kvällen ska jag jobba. 
 
Onsdag ska jag med Molly till veterinären där hon ska få en tablett igen eftersom hon åker till Finland med mina päron på fredag. Sen kör jag jag jobb igen. 
 
Utöver allt det här så måste jag fixa massor av papper angående lägenheten. Kontakta banken igen och höra av mig till JM. 
 
Det ända som känns lite roligt är slutbesiktningen, resten av sakerna är rätt så tråkiga men som måste göras.
Hög puls efter helgens nätter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0