Äntligen köpt säng!

För två veckor sedan köpte jag äntligen min säng! Efter mycket letande både på nätet och i butiker så hittade jag en säng som jag föll pladask för. Priset var inte lika kul men jag lovade mig själv att satsa på en bra säng som jag kan ha i 20-30 år om jag vill. 
 
Det blev den här sängen med inbyggda förvaringslådor under. Märket är Ekens, vilket är ett väldigt bra märke som har 25 års garanti på sina sängar. Jag valde dock inte den här sänggaveln och inte heller den här färgen på sängen. 
 
Jag valde den här gaveln till min säng. Ser ut som tegel och är så himla snyggt! Valde också den här färgen på sängen, alltså ganska ljusgrå för vill ha ljust i mitt sovrum. Så sängen ovan med förvaringslådor med tegel gaveln och grå istället för blå. Tror det kommer bli skitsnyggt. Valde också elegans på min bäddmadrass, dyrare men mycket skönare.
Priset för sängen, gaveln och tillvalen med lådorna under osv gick på 36.000 kr. Killen i kassan trodde jag skämtade när jag sa att jag ville betala hela sängen på en gång. Man brukar oftast betala 20% på sängen när man köper den och resten sen när man får den, sa han till mig. 
Haha nä, jag betalar hela nu sa jag då. Varför delbetala när man kan betala hela summan? :) Så nööööjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0