Vilken dag..!

Jag hade ju en del saker som jag skulle göra idag men jag hann inte allt för jag fick en dålig start. Redan på morgonen så hade inte min fot blivit bättre så ringde vårdcentralen och tur nog hade dem en tid kl 11. Så gulliga Linda skjutsade dit mig eftersom jag inte kunde köra bil. Läkaren anade att jag hade fått en fraktur i foten så hon skickade en akuttid till röntgen på löwet. Linda skjutsade dit mig och där satt jag i 2 timmar och väntade på att få komma in. Efter det så ringde min läkare mig och sa att jag inte hade någon fraktur. Så ska testa att inte överbelasta foten, ta alvedon om det gör ont och hålla ut lite. 
 
Allt det här tog hela förmiddagen så vi hann inte med allt. Men jag hann med det viktigaste. Jag fyndade äntligen ett surround ljud! Precis det som jag hade tittat på var nedsatt. Så jag är otroligt nöjd! 
 
Jag köpte en tv för två veckor sedan som var nedsatt idag och eftersom jag hade prisgaranti så fick jag 4000kr tillbaka, kändes inte helt fel. 
 
Så jag är ändå nöjd med dagen. Ingen fraktur, billigare tv och ett sprillans nytt surround ljud till lägenheten! 
 
Nu ska jag strax sova för imorgon är det dags att bygga ihop möblerna! Så jag så småningom kan flytta in på heltid.
Min sovkompis sover redan <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0