Olägligt

Alltså min fot blir inte bättre om man säger så. Den gör ondare nu än innan och börjar bli svullen. Att vi höll på i lägenheten i 4 timmar till gjorde säkert inte foten bättre. Så hoppas det blir bättre till imorgon, ska vila nu med foten i högläge. Är det inte bättre imorgon så får jag ringa till närakuten. 
 
Men! Shitt vad vi hann mycket i lägenheten. Allt är nästan klart nu. Haha inte riktigt men det är mest klädespåsar kvar bara och saker som ska ner till förrådet. Sen i helgen ska vi bygga ihop soffan + sängen och då får jag plats med saker under sängen i lådorna och sen kommer jag fram till garderoben och kan börja lägga in kläderna. Det blir bra det här! Bara min fot slutar larva sig, har inte tid att vara sängliggande nu. 
 
Men imorgon måste jag iväg och göra två saker. Har lagt fram kryckor.. Får väl använda dem ifall foten inte blivit bättre. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0