Nu är det nära!

Nu är det riktigt nära till inflytten. Imorgon är det exakt två veckor kvar! Helt sjukt hur fort den sista tiden har gått. Tänka sig att jag har väntat i 2 år på den här lägenheten! Och om två veckor är den min, som jag har längtat! Och det är också därför det har ekat på bloggen ett tag. Det är så himla mycket just nu. Jobbar i princip varje dag, suttit i samtal med banken, ska ner till banken på torsdag, ringt runt till försäkringsbolag, fixat 3 olika hemförsäkringar osv osv osv. Aldrig en lugn stund om man säger så. Och dessutom har jag en del kvar att packa. Har två stora skåp i källaren som jag måste rensa och packa och sen har jag lite kvar att köpa innan jag flyttar in. Vill hinna köpa tv-bänk och tv. Resten tar jag lite pö om pö. Men shitt vad kul det kommer bli. 
 
Är ledig inatt och sen jobbar jag igen. Så imorgon ska jag betala räkningar det första jag gör. Bland annat bilförsäkringen på 5600kr den är aldrig rolig att få men nödvändig. Sen måste jag åka till mio för jag fick ett sms att jag måste hämta min soffa så snart jag kan, fast jag har beställt soffan till 22 november när jag flyttar in. Så det måste jag kolla upp. Förutom det, ta en promenad med Mollsan. 
Så otroligt sköönt att ha henne hemma igen. Klarar mig verkligen inte utan henne, mitt liv är inte komplett annars. Under veckan som hon var i Finland så sov jag jättedåligt och allt kändes konstigt. Så inatt är det första gången jag får sova en hel natt med henne sen hon kom hem. Hon ligger redan och sover bredvid mig. Jag ska titta på serier och sen joina henne. 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0