Middagspaus

Har pysslat i lägenheten sen kl 2 idag. Nu åkte jag hem för att äta lite och sen ska mamma och jag tillbaka och pyssla ännu mera. Fick en hel del gjort faktiskt, russin till händer igen haha. Sen kom killarna med sängen också så nu är den på plats, bara att montera ihop den. 
 
Oturligt nog har det hänt något med min vänster fot. Känns som en muskelinflammation och det blir bara värre och värre. Men det är inte svullet och värmen i fötterna är samma. Så ska hålla ut lite och försöka att vila foten så mycket det går (haha lycka till med black friday imorgon och hela helgen när vi ska bygga ihop soffan och sängen).
 
Men men nu ska jag äta tunnbrödrulle med massor av röror. Sen tillbaka till lägenheten och pyssla. 
 
Min älskade hjälpreda. Hon hjälper alltid till med det lilla hon kan <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0