Lägg av vad gulliga kollegor jag har!

Idag är det tydligen min födelsedag haha. Hade helt glömt bort det faktiskt, mina tankar är på flytten som sker om en vecka. När jag står på min sal och sköter en bebis så kommer flera stycken och går in och ut från salen hela tiden och efter jag är klar med skötnigen så kommer alla in och ger mig den här underbart fina plakatet. jag höll på att gråta, först att jag helt hade glömt att jag fyller år och sen  vilka fina människor jag jobbar med! Glömde fota baksidan, ska göra det ikväll! Det här gjorde hela min födelsedag faktiskt. 
Nu är jag på väg till min diabetessjuksköterska för att kolla mitt Hba1c. Hoppas på 5,5 den här gången. Om jag lyckas så ska jag unna mig en väska jag tittat på hur länge som helst. 

Haha ja, tydligen så är jag 24 år idag! Nu stoppar vi tiden tycker jag. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0