Är det redan dags..

Fy vad jag är otaggad på jobb ikväll. Alltid lika hemskt att jobba första passet efter en lång ledighet men sen efter några pass så känns det bra igen. Vill verkligen inte jobba, har inte tid med det haha..! Vill ju pyssla i lägenheten hela kvällen och sen gå och lägga mig med min favorit. Hon har blivit så mammig nu när jag har varit ledig i två veckor så kommer bli jobbigt att sova utan henne. 
Den här veckan jobbar jag nästan varje dag. Så otaggad! 
 
Men men det går frammåt med lägenheten. Soffan, sängen, tv bänken och tvn är uppe. Nu ska bara wifi, tv boxen och tvn komma igång. Jag är nästan klar med köket och badrummet. Håller just nu på att vika kläder som ska in i garderoben. Vi får se hur mycket pyssel det blir i lägenheten den här veckan eftersom jag jobbar. Beror på hur pigg jag kommer va. På måndag kommer telia och installerad allt i lägenheten så känns inte som någon brådska att flytta in innan det är klart. Tv klarar jag mig utan men internet behöver jag för att överleva haha. 
 
Nu ska jag fortsätta att gosa med Molly och sen åka mot jobbet, trååkigt.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0