11 timmar kvar

Jisses vad mycket det har varit de senaste dagarna. Inte hunnit kika in här alls. 
Så om ynka 11 timmar får jag nycklarna till min lägenhet! Heeeelt sjuuukt alltså! Så mycket som händer imorgon. 15.00-18.00 har jag min hisstid så det är då allt kommer ske. Har hyrt en mindre lastbil och förberett Mio vilken tid vi hämtar soffan. Sängen kommer inte förrän dagen efter och jag har heller inte packat alla saker. Det kommer ta tid innan jag helt kan flytta in i lägenheten. Räknar med minst en vecka sen får vi se. Jag vill ha sängen ihopmonterad och de flesta möblerna på plats. Sen alla köksgrejerna vill jag ha ordning på. Och framförallt måste jag handla alla basgrejer till köket. Kryddor, tvättmedel osv osv osv osv osv.. Så det kommer ta tid innan jag flyttar in helt. Är i alla fall ledig en vecka till så jag kan pyssla i lägenheten. Ska bli jätteroligt men är så nervös över allt. 
 
Ska sova strax eftersom jag ska upp tidigt imorgon och träffa mäklaren. Spännande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0