Helt färdig

Nu har jag gått av min 6e natt på rad. Är helt slut i kroppen. Det har varit en skitvecka på jobbet rent ut sagt. Jag har behövt avsluta två bebisar. Första gången jag hade hand om en bebis som skulle avslutas. Så jag mår lite sisådär.. men mer om det senare. Nu SKA jag vara ledig i 5 dagar. Inget extrapass. Ska mysa ihjäl mig med Molly, mysa till Eurovision och bara njuta av lite ledighet. 

För tillfället så är jag på väg till min diabetessjuksköterska för att kolla diabetesen. Den är inte på topp om man säger så. Har en rejäl svacka som snart måste vända. Ikväll har jag planerat att mysa ner mig i sängen med Molly och titta på massor av filmer och serier. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0