Helg 3/3

Efter tatueringen i onsdags så ringde jobbet mig och det slutade med ett extrapass så nu har jag gjort mina 2 extrapass för maj redan. Skönt men att jag är inne på min typ 14e natt på rad känns inte särkilt bra. Är så trött att jag knappt håller mig vaken på natten. Sover hela dagen men är ändå trött. Så dags att ta ett brejk från jobbet snart känner jag. Och det får jag först på fredag om en vecka.. Jobbar nu min 3e helg på rad och jobbar varje dag fram till fredag. Herregud alltså. Första och sista gången jag gör så här. mina kollegor tycker att jag är helt knäpp vilket jag är haha.. 
 
Men men snart blir det god mat och sen bege sig till jobbet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0