Upplåtelseavtal check

Lång dag med lite sömn. Gick av nattpasset imorse och hann sova i 4 timmar sen åkte jag och hämtade Molly på pappas jobb. Iväg med henne till trimmis för att rycka bort hår i öronen, sedan hem och vila i en timme för att sen åka och skriva mitt 3e avtal på lägenheten. Avtalet skrevs i en av de nybyggda lägenheterna och oj vad fint det var. Det var en 4a som hade väldigt många likadana inredningsval som mig. Hela köket var exakt samma som jag har valt. Shitt vad jag längtar! Fick även välja garageplats. Sååå glad att jag lyckades få en garageplats! Platserna räcker inte till alla så jag är överlycklig. Sen kostar ju en garageplats 900kr i månaden, dyrt men så värt det. 
 
Så nu är jag rätt så trött.. Hade lugnt kunnat gå och lägga mig nu och sova för natten men det går ju inte riktigt.. Har ju ett nattpass kvar innan jag är långledig. Och imorgon får jag inte sova ut heller, för då ska jag till ögonläkaren inne i stan jippie... Får sova i mitt nästa liv eller nått haha.. 
 
Något positivt är i alla fall att jag ska pilla med ritningar till min nästa tatuering inatt i alla fall. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0