Tatuering

Nu kliar det rejält i fingrarna efter en ny tatuering. Har redan en på G som jag vill göra. Jag måste bara låna ett slags papper från jobbet som är genomskinligt så kan jag skriva/rita på den och sen hålla pappret mot kroppsdelen där jag vill ha tatueringen. Det var så smidigt sist när jag gjorde tatueringen till Molly. Då ser man exakt hur det kommer att se ut. Inte exakt kanske, är inte lika bra på att rita som tatuerarna men på ett ungefär :) 
 
Och då är det en text jag vill göra på mitt andra lår. Det jag klurar på är om jag vill ha en rad, så texten går runt låret. Eller om jag vill ha två rader så det endast hamnar på framsida lår. Där kommer pappret perfekt in. 
 
Sen har jag även en till, lite mindre tatuering som jag vill göra. Kanske kör båda samtidigt? Inget klår ju mina 10 timmar på min lårtatuering. 
 
Här är pappret jag kommer använda mig av. Hur bra som helst om man är lite osäker på hur det kommer se ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0