Söndag

Den här veckan har gått alldeles för fort. Nu dröjer det tills jag kan vara långledig igen. Men det är bara att kämpa på. Har haft en så mysig helg med mamma. 
 
I lördags var vi på IKEA och kollade runt. Hittade lite smått och gott där till lägenheten. På kvällen åkte jag hem till Linda och umgicks med henne och vovvarna. 
 
Idag har jag mest tagit det lugnt. Så varmt och fint väder så gick en långpromenad med Molly. Hon var tvärslut sen och la sig på golvet när vi kom hem haha gulle. Och ikväll hade Linda och jag våffelmys. Vi skulle haft det igår eftersom det var våffeldagen men vi var så trötta så vi skjöt upp det till idag. 
 
Nu är jag hemma igen. Mollsan sover redan och jag funderar på om jag också ska sova faktiskt. Tycker det är så mysigt att vara uppe sent när alla andra sover. Kolla serier, helt tyst i huset, bädda ner sig i sängen och bara få vara. Men nu är jag så trött så tror att sova lockar mer. 
 
I alla fall. Imorgon är det jobbdags igen. Då kör jag 4 nätter på rad. Inte alls sugen på det.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0