Soc anmälning och självmord

Vilken jobbvecka alltså.. Har hänt så hemska grejer och varit med om saker som nästan fått mig att gråta på jobbet. 
Denna veckan fick vi reda på att en vårdarbetare tagit självmord på toaletten på våningen under oss. Alla är helt i chock och självklart säger dem inte mer vad som har hänt. Varje gång man går på toa så tänker man på händelsen, riktigt otäckt. 
 
Sen hände en incident med en mamma när jag jobbade min andra natt. Hon var upprörd och hade sitt barn på bröstet. Hon blev arg över vissa saker och skrek på mig. Sen kom läkaren och förklarade läget och då blir mamman helt galen och kastar barnet i sängen som mamman ligger i. Barnet blir rädd och börjar gråta. Jag får panik och tränger mig fram för att ta barnet och lägga den i sin egen säng. Mamman bryr sig inte alls om barnet utan skriker på läkaren som inte gör som hon vill. Situationen lugnar sedan ner sig men läkaren måste ändå göra en soc anmälan. Okej att bli upprörd men att ta ut det på barnet.. BIG NO! 
 
Så allt detta har tagit hårt på mig. Nu jobbar jag sista natten och det ska bli väldans skönt att vara ledig.
 
Nu ska jag pussa på Molly och göra mig redo för sista natten.
Imorgon är det stan som gäller. Åka till tatueringsstudion och boka tid för tattoo äntligen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0