På tisdag

Shitt vad det var jobbigt att ta sig upp idag efter 5 timmars sömn. Var inte alls sugen på att åka in till stan, ville bädda ner mig och somna om igen. Den här veckan har varit tuff. Har hänt så mycket som sagt och det har tagit hårt på mig. Har haft samtal med läkaren varje morgon innan jag gick hem för att återkoppla och prata. Är såå glad att hon kom in på salen när hon gjorde, hade varit jobbigt att vara själv i allt detta. 
 
Men men, upp från sängen kom jag. Och fick en tatueringstid redan på tisdag! Är såååå glad! Vi fixade texten när jag var där. Typsnitt och storlek. Blev så jäklans nöjd. Tror detta kommer bli asgrymt! Nackdelen är att jag jobbar hela veckan ut så hinner inte sova mycket efter måndagens nattpass och sen jobbar tisdagnatten igen.. Men jag är ju ung som mina kära kollegor säger haha.. 
 
Jag har ju sagt att jag ska lugna mig lite med tatueringar efter den här. Men.. Det börjar redan klia efter fler. Har redan börjat fundera på nästa haha... 
 
Ikväll har jag bara myst framför tvn. Och nu blir det mer mys, serier i sängen, iskall cola zero och jordgubbar på det. En fredagkväll exakt i min smak. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0