Ny vecka + tidsbokning

Då kör vi natt 1/4 ikväll då. Idag känns ångesten inte lika mycket som igår. Känns rätt skönt att gå och jobba ikväll faktiskt. 
Idag har det varit hur varmt som helst. Tog en 2 timmars promenad med Molly ute i solen. Hennes tunga hängde i slutet så trött hon var. Men sååå skönt ute, blåste dock väldigt mycket. 
Sen har jag varit iväg och tagit prover igen inför att min läkare ska ringa mig så småningom.
 
Och imorgon... Ska jag boka tatueringstid!!! Äntligen säger jag bara. Hoppas att dem har en tid ganska snart. Och då är det andra låret som står på tur. Men denna tatuering kommer nog inte ta 10 timmar haha så tror jag överlever. Fast nu ska jag bland annat tatuera lite på insida lår och där lär det kännas kan jag tänka mig. Men jag är såååå taggad! Som jag har längtat! 
 
Men nu ska jag fixa klart mig och pussa på Molly en miljon gånger. Riktigt taggad på jobb faktiskt! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0