Jobba äta sova

Typ det jag gör nu för tiden. Har i alla fall avverkat 1 helg av 3 på rad. Tog dessutom ett extrapass natten till idag så nu har jag avverkat mina 2 extrapass för mars redan. Men om jag känner mig rätt så lär det bli fler. 
Nu är jag ledig till lördag, ska njuta och ta det lugnt till max. Imorgon ska jag ta med Molly till bromma zoo. Har 500kr där som jag måste använda upp. Blir nog lite godis och kanske något plagg till henne. 
Sen har jag inga fler planer för resterande lediga dagar vilket är otroligt skönt. Bara ta dagen som den kommer. 
 
Nu ska jag titta på serier och mysa ner mig i sängen bredvid min favorit. 
 
Hon sover alltid så sött. Trots att hon har 3 egna täcken i sängen så vill hon alltid ligga på mitt. Kan inte förstå att jag har haft min lilla skrutta i 2 år snart, tiden går verkligen fort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0