Jag lever!

Överlevde bilresan dit och hem yeey! Men det var inte så kul att sitta 10 timmar själv i en bil.. Men att vara på ullared själv var superskönt. Kunde gå vart jag ville, behövde inte tänka på någon annan. 
Bilresan dit går alltid bra, piggnar på mig rätt fort efter alarmet ringer. Jobbigast med resan dit var att det var dimma hela morgonen + tusen långtradare som kör som sniglar.. Så jag var nära på att krocka riktigt ordentligt. Tyckte att vägen var rak och fri, kör om lastbilen och en sekud senare dyker det upp två lampor. Panikbromsar och hinner på håret in bakom lastbilen igen. Där hoppade hjärtat upp i halsgropen kan jag säga. Låg bakom lastbilen hela vägen sen.. 
 
Väl på ullared så hinner jag precis gå ner till hundavdelningen när brandalarmet går.. Typiskt.. Annars flöt det på. Gick igenom allt men la mest tid på det jag behövde. Enligt mig själv så köpte jag inget onödigt. Hittade även saker jag tänkt köpa här hemma men som kostar halva där så jag är riktigt nöjd! 1300kr gick hela kalaset på. Väldigt lite i skillnad mot vad jag fick. 
 
Bilresan hem gick bättre än förväntat. Var klar på ullared redan vid 2 tiden, åt lunch och sen började jag resan hem. Det resulterade i att det var sol hela vägen hem och den höll mig pigg. Brukar annars köra hem i mörker och då är det värrre. Men nu gick det hur bra som helst. Stannade inte nånting på hemvägen så nu har jag ont i händer, rumpa och höger foten. 
 
Kan ju säga att det ska bli skönt att lägga sig i sängen och sova sen. Och få sova med min favorit igen! 
Utsikten på vägen hem! Huuuur underbart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0