Fri dagar

Jobbhelg 2/3 avklarat. Och nu är jag ledig tills lördag då jag kör sista jobbhelgen på ett tag. 
Sen har jag ett litet dilemma. Linda kan inte följa med till Ullared nu innan sommaren pga att hon är gravid. Kanske inte har berättat det i bloggen?? Men det är hon i alla fall och ska föda i augusti. 
 
Så mitt dilemma är, vågar jag åka själv dit??? Haha.. Skulle faktiskt vara skitskönt rent ut sagt att åka dit själv, titta hur länge jag vill, vart jag vill och göra precis som jag vill. Men det känns lite läskigt också. Det är ändå 4-5 timmars bilkörning och ditvägen går alltid bra men när jag ska hem sen på eftermiddagen så brukar det vara på gränsen till att jag somnar i bilen.. Och då har jag alltid haft Linda bredvid som jag har kunnat prata med osv. Och om jag åker själv har jag ingen. Känns lite läskigt om jag skulle somna och krocka mitt ute i ingenstans.. 
Men å andra sidan måste man ju chansa lite i livet och det har jag inte direkt gjort när det gäller sånt här. 
 
Så det lutar att åka själv just nu. Reserven är att ta med mamma :) 
Är sugen på att åka redan nästa vecka, har sett såå mycket som jag vill ha därifrån. Snålade sist vi var där eftersom det var så länge tills jag skulle flytta in men nu är det inte lång tid kvar så nu kommer jag inte snåla! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0