Ska komma igång igen!

Fy på mig, jag måste komma igång med bloggandet igen. Men det har varit så mycket som hänt nu i januari. De som skulle bli en nystart med nytt jobb, blev till något helt annat. Så har krånglat och ringt runt hela januari. Men nu börjar det ordna upp sig. 
Varit mycket med banken och lägenheten också. Nu i februari tror jag, kommer den största fakturan hitills på lägenheten, vill att den kommer på en gång så jag kan betala och få de överstökat. Nu är det ju bara 9 månader kvar! Heeeeelt sjuuuukt! Är så taggad på detta året! 
 
Så vill verkligen komma igång igen! Nästa vecka blir fullspäckad, veterinärbesök, diabetesbesök, ta prover och så ska jag även hinna med att jobba 5 nattpass. Tufft vecka med andra ord. 
 
Men nu ska jag sova och gosa ner mig bredvid Molly som sover så sött. Finns inget bättre sällskap än att sova med en hund, älskart! <3
Min älskade bushund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0