Ny vecka

Dags för ny vecka. 
Imorgon ska jag ta prover inför läkarbesöket och sen till täby med Linda för att hjälpa henne med sin nya telefon. Och sen är det dags att jobba igen. 
Klantigt nog skar jag mig på en korg idag inne på Mio.. Fattar inte att jag kunde vara så klumpig. Gick bara förbi den och på något sätt har mitt finger fastnat i den och rivit upp ett stort jack som jag inte ens kände..? Märkte det när de droppade blod på golvet först. Så har rejält med plåster på nu. Frågan är bara hur det kommer gå på jobbet. Hoppas på att det finns bra med personal så jag kan vara ute på avdelningen och ta hand om tvätten av småsnuttisar, kuvöser och apparater. Vill helst inte ha hand om en bebis med det här såret. Men vi får se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0