Ledig!

Känslan att vara ledig i 6 dagar nu är fantastisk! Att få ha Molly bredvid mig sängen och kunna titta på serier efter serier utan att behöva titta på tiden. Underbart! 
Fick ett sms av jobbet idag om jag kan jobba, svaret blev NEJ! Nu SKA jag vara ledig och vila upp mig efter dessa hektiska nätterna. 
 
Imorgon ska jag eventuellt in till stan. Har hittat så fina grejer på MIO som är slut överallt men fanns på MIO vid sergel. Dessutom har jag en rabattkupong där som ska användas. 
 
Och på fredag ska jag till frisören med Molly. Hon ska få gå på spa och bli klippt haha. Riktig lyxhund jag har. Bortskämd av hela familjen. Och jag som sa att hon absolut inte får sova i soffan/sängen men det höll inte riktigt haha. Men oj vad man sover gott med en hund i sängen! Och det är bevisat att man sover bättre. Såååå mysigt. 
 
Nu ska jag titta på mina serier och hämta något gott att äta. Njuta av ledigheten! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0