Visning

Precis nu har jag mailat ett företag som säljer marmor. Bilden på marmorbordet som jag la upp igår är bland annat det bordet som jag ska titta på. Företaget är privat så man måste kontakta dem för att få komma på visning. Så jag väntar spänt på svar nu. Då blir det mamma och jag som åker. Och jag har en stark känsla att jag kommer shoppa matbord, soffbord och sängbord i marmor innan jag åker där ifrån. Det blir många många många tusenlappar i så fall men fasen vad fin min lägenhet kommer bli. Längtar ihjäl mig! 
 
Vad sägs om denna barstol i marmor till mitt framtida marmor bord? Vem vet, den här kanske också åker ner i shoppingbagen <3 
IMG_8635.PNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0