Välkommen till världen Deniz!

Idag har jag bara varit hemma och vilat hela dagen. Kunde inte somna igår för var så nervös för hur det gick för Linda. Så somnade sent och tog en lång sovmorgon. 
Päronen är på Blidö ute i skärgården hela helgen och Jesper kommer hem från Malta inatt. 
Annars har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och pratat massor med Linda. 
 
Linda fick sin bebis idag kl 10.03. Kämpat hela natten med värkar. Fått massor av bilder och filmer på honom och han är sååå sööt! Men har är lite liten så hon blir kvar på danderyd till söndag i alla fall. Sen ska jag bannemig hem till henne och ha bebisgos. 
 
Imorgon får jag se vad jag hittar på. Ska berätta mer om Köpenhamn och visa vad jag köpte. 
 
Den här ödlan hittade jag på vägen idag när jag var ute med Molly. Ganska häftigt, första gången jag hittar en ödla i Sverige. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0